Általános Szerződési Feltételek
Kérem, hogy vásárlás előtt figyelmesen olvassa át a fejlécben található 'Fontos tudnivalók' menüpont alatt elérhető tartalmat is!
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Nyitva tartás:
Tagság:
Általános üzleti feltételek
A vásárló az alábbi üzletszabályzatot a vásárláskor kitöltött űrlap elküldésével elfogadja, és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. A vásárló kijelenti, hogy a megrendelés elküldésekor kitöltendő űrlapon megadott adatai a valóságnak megfelelnek, egyben tudomásul veszi, hogy valótlan adat megadása miatt felmerülő károkért felelősséggel tartozik. A webáruház üzemeltetője a vásárlás során a vásárló által elkövetett tévedésekért felelősséget nem vállal.
A rendelés elküldésekor megadott adatait szigorúan bizalmasan kezeljük, csak az ügyintézéshez és számlázáshoz vesszük igénybe, harmadik félnek - kiszállítás esetén a futárszolgálatnak szükséges adatokat leszámítva - ki nem adjuk.
Megrendelés
Amennyiben olyan terméket rendel, ami nincs raktáron, akkor azt minden esetben jelezzük e-mailben, vagy telefonon. Ilyenkor előfordulhat, hogy a szállítási idő jelentősen meghaladja a normál szállítási határidőt.
Minden kiszállítást megelőzően telefonon egyeztetünk megrendelőinkkel, ezért élő telefonszám nélkül nem tekintjük érvényesnek megrendelését.
A webáruházban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek. Üzletünk külön árakkal és akciókkal dolgozik. Az üzletünkben való személyes vásárlás esetén, a webáruházban szereplő árak csak írásos megrendelés esetén érvényesek.
Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár kerül a portálunkra, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.
Miképpen veheti át az árut és mikor kell fizetnie?
A megrendeléskor olyan mobiltelefonszámot érdemes megadnia, amelyen általánosan elérhető.
Ha valamilyen kérdése van, akkor azt a rendelés leadása után, telefonon megbeszélhetjük.
Fizetés
Fizetés készpénzben
A megrendelt áru ellenértékét személyes áruátvétel esetén üzletünkben fizetheti ki, annak kiszállítása esetén az áru ellenértékét és az esetleges kiszállítási díjat a futárnak kell kifizetnie.
Előre utalással
Amennyiben a banki pénzátutalás a legmegfelelőbb fizetési mód Ön számára, úgy átutalási számlát juttatunk el Önhöz. Az árut a számla ellenértékének folyószámlánkra történő jóváírását követően veheti át, illetve szállítjuk ki a megrendelésének megfelelően.
Utánvéttel
Utánvételes szállítás esetén a csomagot a megadott szállítási címre postázzuk. A fizetendő összeg tartalmazza a megrendelt termékek ellenértékét, a szállítás díját, valamint az utánvét díját. Az utánvétes számlát a csomagban helyezzük el.
Áruátvétel
Áruátvétel személyesen
A raktáron lévő termékeinket a megrendelés visszaigazolásának pillanatától, míg a rendelésre érkező árut annak üzletünkbe érkezését követően - általában 1 - 5 munkanap - személyesen veheti át budapesti üzletünkben, nyitvatartási időben. Az áru átvételekor kérjük, győződjön meg annak hiánytalan és hibátlan állapotáról, csak ezek után írja alá az áruátvételi bizonylatot, a későbbi reklamációk elkerülése érdekében.
Áruátvétel kiszállítással
Rendelését, igény szerint, az alábbi feltételekkel, az Ön által megjelölt címre szállíttatjuk szerződött szállítónkkal.
Reklamáció
A termék átvételekor köteles a csomag állapotát alaposan ellenőrizni és sértetlen állapot esetén az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagról a kézbesítőnek jegyzőkönyvet kell kitöltenie. Amennyiben a csomag tartalmára vonatkozó minőségi és/vagy mennyiségi reklamációja van a házhozszállítást követően haladéktalanul, de legkésőbb 2 munkanapon belül jelezni kell az kilincs@kilincs.hu e-mail címre „Reklamáció” címmel. A reklamációt kivizsgáljuk és rövid időn belül írásban vagy telefonon keresztül felvesszük Önnel a kapcsolatot. Az áru átvételekor kérjük, győződjön meg a csomagolás hibátlan és bontatlan állapotáról, csak ezután írja alá az áruátvételi bizonylatot, mivel sérülésre vonatkozó reklamációt ezután már nem áll módunkban elfogadni. Sérült csomagolást nem köteles átvenni, vagy jegyzőkönyv felvételét követően kérhet részletes áruátvételt.
Megrendelés teljesítése
A megrendelés érvényesítéséhez, illetve az adásvételi szerződés létrejöttéhez, az alábbi feltételeknek maradéktalanul teljesülniük kell:
A vásárló írásos megrendelése, a webáruházban közzétett adatlap alapján
A vásárló írásos megrendelése, emailben.
A webáruház üzemeltetője által kiállított, a megrendelés tárgyára vonatkozó írásos visszaigazolás
Szerződéstől való elállás
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendeli el: 1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz (távollevők között kötött szerződés). (2) A rendelet akkor alkalmazható, ha külön jogszabály a rendelet hatálya alá tartozó szerződésről eltérően nem rendelkezik. (3) A rendelet hatálya nem terjed ki: a) a távértékesítés keretében kötött pénzügyi ágazati szolgáltatási szerződésekről szóló törvény által szabályozott pénzügyi ágazati szolgáltatásokra irányuló szerződésekre; b) automatából történő értékesítésre; c) nyilvános telefonállomás igénybevétele útján az elektronikus hírközlési szolgáltatóval kötött szerződésre; d) az építési szerződésre; e) ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést; f) az árverésen kötött szerződésre. (4) Nem kell alkalmazni a 2-6. §, valamint a 7. § (1) bekezdésének rendelkezéseit a) az élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhozszállítására vonatkozó szerződésekre, továbbá b) az olyan szállást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre, amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja. (5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió. 2. § (1) A vállalkozás a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni: a) a vállalkozás cégnevéről (nevéről) és címéről (székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon; b) a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről; c) a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, illetve díjáról, valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről; d) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről; e) az elállás jogáról (4. és 5. §); f) a távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg; g) a vállalkozás ajánlati kötöttségének idejéről; h) a szerződés legrövidebb időtartamáról olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak teljesítésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor. (2) A vállalkozás az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni. (3) Ha a vállalkozás telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, a telefonbeszélgetés megkezdésekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára. 3. § (1) A vállalkozás köteles a 2. § (1) bekezdés a)-e) pontjában foglaltakról való tájékoztatást írásban - papíron vagy más, a fogyasztó számára hozzáférhető tartós adathordozón - a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Ha e kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, ezt az írásbeli megerősítést a szerződés teljesítése során kellő időben, de - kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik - legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles a fogyasztó részére rendelkezésre bocsátani. (2) Az (1) bekezdés szerinti írásbeli megerősítésnek a 2. § (1) bekezdés a)-e) pontjában foglaltakon túl tartalmaznia kell: a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg; b) a vállalkozás azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti; c) az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat); d) a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.